#32 Penktadienio ekspreso su Migle Padegimaite

Keletas žodžių apie save?

migle_padegimaite
R/GA, naudotojų patyrimo dizainerė
Portfolio: www.miglemigle.com
E-mail: migle@miglemigle.com
LinkedIn: miglepadegimaite
Twitter: @miglemiglecom
Facebook: baltamigla

Interakcijų ir naudotojų patyrimo dizainerė (ex grafikos). Šiuo metu semiuosi energiją iš Niujorko ir neproporcingai daug laiko praleidžiu žaisdama stalo tenisą. Esu 23, draugauju su lagaminais – studijavau ir dirbau Vokietijos Alpėse, Anglijoje ir šiaurės Švedijoje. Kita stotelė – San Franciskas. Myliu žmones, tapybą, lindihopą, kalnus, o ypač – nežinomybę.

Kaip viskas prasidėjo?

Viskas pasąmoningai prasidėjo dar turbūt pradinėje mokykloje – nuolat piešiau, siuvinėjau, karpiau, dovanojau atvirutes be progos, eksperimentavau su Lego, keramika, tapyba šilku. Išbandžiusi daugybę formų visiškai įsimylėjau tapybą ir iliustraciją – galimybe kurti istorijas vizualiai.

Su skaitmena susipažinau tik studijuodama grafinio ir komunikacinio dizaino bakalaurą Jungtinėje Karalystėje. Dirbau laisvai samdoma grafikos dizainere, buvau PhD studentės ekologiškos mados asistentė, gilinausi į reklamos bei brandingo sritis.

Paskaita apie tipografiją Švedijoje

Paskaita apie tipografiją Švedijoje

Tik gavusi darbą surinkti informaciją apie universiteto menus, juos sugrupuoti ir patogiai, žemėlapio forma, pateikti įvairioms amžiaus grupėms, vis labiau pradėjau gilintis į žmonių įpročius, elgesį ir jų motyvacijas.

Taip atradau human-centered dizaino principus ir įstojau į savo svajonių magistrą „Interaction Design“, šiaurės Švedijoje, Umeå Insitute of Design. Čia viskas labai greita, vyrauja makers’ kultūra, visi projektai – praktiniai, užsakyti tikrų kompanijų. Dirbu su skaitmeniniais ir apčiuopiamais prototipais paslaugų, medicinos, transporto ir kitose srityse. Darom etnografinius tyrimus – vykstam į projekto konteksto vietas, šnekamės ir šešėliuojam žmones (pvz. ilgųjų reisų vairuotojus, arktinių tyrimų mokslininkus), kad geriau suprastume jų problemas bei motyvacijas.

Vairo prototipas sunkvežimių vairuotojams

Vairo prototipas sunkvežimių vairuotojams

Norisi per dizainą prasmingai padėti žmonėms, padaryti jų kasdieninius gyvenimus lengvesnius bei įdomesnius.

Prie ko šiuo metu dirbi?

Šiuo metu dirbu Experience Designer agentūroje R/GA, Nike Digital Sports komandoje, Niujorke. Visi projektai yra slapti, bet dirbu prie detalių UX (Nike Running App) iki tolimų ateities vizijų, dizaino strategijos. Taip pat prisidėjau prie ateities konceptų Fossil laikrodžiams, 3D spausdintuvams iš MakerBot bei išmaniųjų namų sistemai Wink. Nuo sausio persikelsiu į San Franciską, pusės metų kontraktui su dizaino ir inovacijų kompanija IDEO.

Mobilioji aplikacija apie tyrimus arktinėje stotyje Abisko

Mobilioji aplikacija apie tyrimus arktinėje stotyje Abisko

Vienas iš mano mėgstamiausių projektų – „Music for Memory“ – muzikos terapijos sistema sergantiems Alzheimerio liga bei jų artimiesiems. Tai – dviejų savaičių atviras projektas (prototipas), atliktas Švedijoje su 3 kursiokėmis. Buvome įkvėptos minčių ir tyrimų apie asmeniškos muzikos gydomąsias galias atminčiai (dokumentika „Alive Inside“), galvojome apie vis augantį digital music footprint potencialą (galimybe atsekti datas, kontekstą) ir kaip tai galėtume sujunti į patogią ekosistemą. Ši idėja pateko į Interaction Design Awards 2015 finalą , San Franciske, kur pristatyti projekto vyksiu vasarį.

2 savaičių projekto "Remind - Music for Memory"projekto procesas

2 savaičių projekto „Remind – Music for Memory“projekto procesas

Esu baigusi tik pirmus magistro metus, pasiėmusi vienų metų pertrauką darbui, tad rudenį grįšiu į arktinę Švediją pabaigti paskutinių metų. Norisi ne tik išbandyti save darbo srityje, bet ir susipažinti su skirtingais gyvenimo būdais, žmonėmis.

Kokia yra brangiausiai išmokta pamoka?

Išmokau su darbais susijusių pastabų nepriimti asmeniškai, neprisirišti prie pirmosios idėjos, įvertinti komandinio darbo privalumus. Norint sužinoti apie žmones, imant interviu – geriausia tai daryti jų aplinkoje, pasitelkiant į pagalbą jų naudojamus daiktus. Dizainą kuriame ne sau, tad visuomet visuomet išklausyti, įsigilinti ir testuoti su tiksline grupe.

„A prototype is worth a thousand words“.

Ką palinkėtum kolegoms?

Mokytis vieniems iš kitų, dalintis žiniomis ir motyvacija. Tikrų žmonių, gilių pokalbių, nebijoti nežinomybės – taškai susijungia. Na, gal dar nesilyginti su kitais – judėti savo tempu, mažais žingsneliais, kaip liepia intuicija. Ir žinoma mėgautis kūrybiniu atradimų procesu, bet kokia forma, ypač – užsiėmimais už dizaino ribų.